Загальний розвиток 1. Знати своє прізвище, ім'я та по батькові як звуть батьків, ким вони працюють, домашню адресу і телефон; 2. Знати, в якому місті/країні він живе , і вміти назвати інші знайомі йому країни світу; 3. Знати назви найпоширеніших рослин, тварин, комах, вміти розрізняти звірів, птахів і риб, відрізняти диких тварин від домашніх, дерева від чагарників, фрукти - від ягід і овочів; 4. Орієнтуватися в часі, знати час доби, пори року, їх послідовність, скільки місяців у році, днів у місяці, днів у тижні, годин в дні, знати дні тижня; 5. Мати уявлення про природні та погодні явища; 6. Знати основні кольори; 7. Знати поняття «право-ліво»; 8. Знати назви популярних видів спорту, найпоширеніших професій, основні правила дорожнього руху і дорожні знаки; 9. Вміти назвати прізвища відомих письменників і поетів; 10. Знати свята; 11. Вміти розповісти, чим він любить займатися;
Інтелектуальний розвиток У цій області дитина повинна вміти: - вирішувати прості логічні задачки, головоломки і ребуси, відгадувати загадки; - знаходити зайвий предмет у групі; - додавати до групи відсутні предмети; - розповідати, чим схожі або відрізняються ті чи інші предмети; - групувати предмети за ознакою і називати його ; - відновлювати послідовність подій (що було спочатку, потім); розкладати картинки у правильній послідовності.
Слух, зір, увага, пам'ять, мова - знаходити 10-15 відмінностей на двох схожих картинках; - точно копіювати простий візерунок; - описувати по пам'яті картинку; - запам'ятати пропозицію з 5-6 слів і повторити його; - писати графічні диктанти («одна клітина вгору, дві клітини вліво, дві клітини вниз, одна клітина вправо»); - прочитати напам'ять вірш, розповісти казку; - переказати почуту розповідь; - складати розповідь за картинкою!
Основи математики - вміти рахувати від 1 до 10 і назад, відновлювати числовий ряд, в якому пропущені деякі числа; - виконувати лічильні операції в межах десяти, збільшувати/зменшувати кількість предметів «на-віч», «на два»; - знати поняття «більше-менше -порівну »; - знати прості геометричні фігури, вміти складати аплікації з геометричних фігур; - вміти порівнювати предмети за довжиною, ширині і висоті; - вирішувати прості арифметичні задачки; - вміти поділити предмет на дві/три/чотири рівні частини.
Читання - відрізняти букви від звуків, голосні від приголосних; - може знайти потрібну букву на початку, середині і наприкінці слова; - підбирати слова на задану букву; - ділити слово на склади; - читати пропозиції з 4-5 слів і розумів прочитане.
Навички письма - правильно тримати ручку та олівець в руці; - проводити безперервні прямі , хвилясті, ламані лінії; - обводити по контуру малюнок, не відриваючи олівця від паперу; - вміти малювати по клітинках і точках; вміти домалювати відсутню половину симетричного малюнка; - копіювати з зразка геометричні фігури; - вміти продовжити штрихування малюнка; - вміти акуратно зафарбовувати малюнок, не виходячи за контури.
Прищеплюйте дитині елементарні правила поведінки ще до школи!
Діти повинні:
першими вітатися;
ввічливо прощатися;
дякувати за надану допомогу;
говорити тихо, не привертаючи до себе уваги, не заважати іншим;